België here we come! - Reisverslagen van Celine Davidse - WaarBenJij.nu België here we come! - Reisverslagen van Celine Davidse - WaarBenJij.nu

België here we come!

Voor mij is dit voor het eerst dat ik op mezelf ga wonen, dit om eens kennis te maken met wilde dieren. Ik heb altijd al een grote interesse gehad in wilde dieren en heb daarom enorm veel zin om stage te lopen bij dit natuurhulpcentrum. Zieke en gewonde dieren worden hier verzorgd tot ze weer in staat zijn voor zichzelf te zorgen. Als dit zover is, worden de dieren uitgezet. Ik ben erg benieuwd naar de komende 10 weken, het is voor mezelf een hele uitdaging maar ik kijk ernaar uit!

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2014

Reisverslag 26 oktober 2014

12 Oktober 2014

Reisverslag 12 oktober 2014

30 September 2014

Reisverslag 30 september 2014

15 September 2014

Reisverslag 15 september 2014

04 September 2014

Geëmigreerd naar België!
Celine

Hello everyone! Vanaf 26 augustus tot 7 november ga ik wonen in het verre België, ik ga hier namelijk intern stage lopen bij een natuurhulpcentrum voor zieke en gewonde dieren. De reden dat ik voor deze stage heb gekozen is omdat ik wilde dieren heel interessant vind en omdat bij deze stage ook een stukje paraveterinair komt kijken wat in de toekomst waarschijnlijk mijn baan gaat worden. Ik heb er enorm veel zin in en ik ga iedereen in Nederland enorm missen! Ik hoop dat jullie mijn blog willen lezen zodat ik jullie toch op de hoogte kan houden van wat ik aan het doen ben. Tot snel allemaal!

Actief sinds 14 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2177

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 07 November 2014

België here we come!

Landen bezocht: