Geëmigreerd naar België! - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Celine Davidse - WaarBenJij.nu Geëmigreerd naar België! - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Celine Davidse - WaarBenJij.nu

Geëmigreerd naar België!

Door: Celine Davidse

Blijf op de hoogte en volg Celine

04 September 2014 | België, Opglabbeek

Hee lieve volgers,

Vandaag ben ik al 11 dagen in België voor mijn stage bij een natuurhulpcentrum voor wilde en gewonde dieren. De eerste week heb ik doorgebracht met een kamergenootje uit Mexico. Ze was vrijwilligster op het bedrijf voor ongeveer 2 maanden en ze heeft me door de eerste week heen gesleept. Ze was een heel aardig meisje en had veel interesse. Afgelopen vrijdag is ze helaas vertrokken. De mensen van het bedrijf zijn heel aardig en hebben allemaal één groot hart voor dieren. Gedurende deze week heb ik voornamelijk op de ic gestaan. Dit is de intensive care voor dieren die net zijn binnengekomen en heel ziek en verzwakt zijn. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit de dieren voeden en het schoonmaken van de huisvesting van de zieke dieren. Dit doen we omdat de dieren een lage weerstand hebben en het dus zo schoon mogelijk moet zijn zodat ze geen ziektes kunnen oplopen. De eerste dag heb ik een schaap mogen vangen en assisteren bij de inenting. Verder heb ik verschillende dieren mogen hanteren en fixeren wat ik ook heel interessant vond. Ik begin langzaam te wennen aan de werkweek op het bedrijf en de mensen om me heen. Ik heb het erg naar mijn zin maar mis ook mijn familie en vrienden in Nederland. Morgen nog één dagje en dan is het alweer weekend! Dikke kus vanuit Opglabbeek en ik laat jullie snel weer iets weten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celine

Hello everyone! Vanaf 26 augustus tot 7 november ga ik wonen in het verre België, ik ga hier namelijk intern stage lopen bij een natuurhulpcentrum voor zieke en gewonde dieren. De reden dat ik voor deze stage heb gekozen is omdat ik wilde dieren heel interessant vind en omdat bij deze stage ook een stukje paraveterinair komt kijken wat in de toekomst waarschijnlijk mijn baan gaat worden. Ik heb er enorm veel zin in en ik ga iedereen in Nederland enorm missen! Ik hoop dat jullie mijn blog willen lezen zodat ik jullie toch op de hoogte kan houden van wat ik aan het doen ben. Tot snel allemaal!

Actief sinds 14 Juni 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2173

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 07 November 2014

België here we come!

Landen bezocht: