Reisverslag 30 september 2014 - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Celine Davidse - WaarBenJij.nu Reisverslag 30 september 2014 - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Celine Davidse - WaarBenJij.nu

Reisverslag 30 september 2014

Door: Celine Davidse

Blijf op de hoogte en volg Celine

30 September 2014 | België, Opglabbeek

Hallo, Hallo! Bij deze weer even een berichtje van wat mij allemaal bezig houdt hier in België. De laatste weken is het werk op de intensive care aan het afnemen en is er meer hulp nodig buiten bij de grotere dieren. Zo heb ik al een paar keer mogen helpen met de leeuwen. Op het natuurhulpcentrum hebben we 4 grote mannetjes leeuwen waar ik vorige week en vandaag mee heb mogen helpen. Vorige week hebben we de kadavers opgeruimd en vuiligheid van de binnenverblijven schoongemaakt. Het was heel mooi om zo dicht bij de leeuwen te mogen zijn. In het binnenverblijf kon ik oog in oog staan met de leeuwen en toen besefte ik pas hoe groot ze waren. De schoft van de mannetjes kwamen tot mijn schouders dus dat is enorm. Vandaag hebben we een grote schoonmaak gehouden in de binnenverblijven van de leeuwen, vorige week heb ik bij de tijger en vrouwtjes leeuwen reeën mogen ophangen in de bomen van het verblijf om het welzijn te vergroten. Het was heel mooi om te zien wanneer ze doorhadden dat er een versnapering lag verborgen in het verblijf. Verder heb ik vorige week zondag meegeholpen met de laatste opendeurdag van het natuurhulpcentrum zoals ik in mijn andere blog al had verteld. Het was een lange dag en heel intens maar het was het zeker waard om met zoveel mensen de dieren te helpen door zoveel mogelijk leden te werven en geld in te zamelen. De dag begon helaas met veel slecht weer waardoor er minder mensen kwamen. Later klaarde het gelukkig op en werd het toch nog een mooie dag met veel mensen! De tijd gaat echt super snel hier, nog ongeveer 4 weken en dan zit het er alweer op voor mij hier in België. Ik merk wel dat ik nog niet ben uitgeleerd en dat ik lekker mijn draai heb gevonden hier in het bedrijf. Tot snel allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celine

Hello everyone! Vanaf 26 augustus tot 7 november ga ik wonen in het verre België, ik ga hier namelijk intern stage lopen bij een natuurhulpcentrum voor zieke en gewonde dieren. De reden dat ik voor deze stage heb gekozen is omdat ik wilde dieren heel interessant vind en omdat bij deze stage ook een stukje paraveterinair komt kijken wat in de toekomst waarschijnlijk mijn baan gaat worden. Ik heb er enorm veel zin in en ik ga iedereen in Nederland enorm missen! Ik hoop dat jullie mijn blog willen lezen zodat ik jullie toch op de hoogte kan houden van wat ik aan het doen ben. Tot snel allemaal!

Actief sinds 14 Juni 2014
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 2172

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 07 November 2014

België here we come!

Landen bezocht: